OVER STICHTING MOHUKA

OVER DE STICHTING

WIE WIJ ZIJN

WIJ ZIJN STICHTING MOHUKA

Stichting MoHuKa heeft als doelstelling om het welzijn van inwoners van de gemeente Utrecht te bevorderen.

Mensen die, door omstandigheden waarop zij zelf geen invloed (hebben) kunnen uitoefenen, onvoldoende of in het geheel niet in hun primaire levensbehoeften kunnen voorzien bieden wij een helpende hand.

Naast het ondersteunen van de voedselbanken in Utrecht zijn wij druk met de ontwikkeling van initiatieven die bij zullen dragen aan succes van onze missie. U kunt hierbij denken aan de ondersteuning van speelgoed of kledingbanken, maar ook andere initiatieven met dezelfde missie kunnen in de toekomst op ons rekenen.

GESCHIEDENIS

MISSIE

De missie van Stichting MoHuKa is het tegen gaan van verspilling, voedselverspilling en ander sinds

VISIE

De visie van Stichting MoHuKa is dat alle inwoners van Utrecht zelf kunnen voorzien in hun primaire levensonderhoud.

ONTWIKKELING

Stichting MoHuKa helpt ook om vrijwilligers zichzelf te laten ontwikkelen in sociale omgang en werkervaring.
stichting-mohuka-voedselbank-utrecht
GEEN HULP ZONDER UW HULP!

Stichting Mohuka is bij het nastreven van onze doelstellingen volledig afhankelijk van giften en donaties in welke vorm dan ook. Wanneer u de stichting financieel wil ondersteunen verwijzen wij u graag naar onze donatiepagina.

Wanneer u goederen wenst te doneren kunt u contact met ons opnemen. Wij maken graag een afspraak om deze bij u af te halen. Op de contact pagina kunt u lezen op welke wijze contact opgenomen kan worden.

Het zou natuurlijk goed kunnen dat u na het bezoeken van onze website vragen, opmerkingen of wellicht een goed idee heeft. In dit geval hopen wij dat u contact met ons op zal nemen. Bij ons is elke vorm van hulp welkom en we staan u dan ook graag te woord.

ALGEMEEN NUT BEOGENDE INSTELLING

Erkenning als ANBI
De Belastingdienst beoordeelt aan de hand van de statuten en de werkelijke werkzaamheden van de organisatie of deze als ANBI kan worden gekwalificeerd. Stichting MoHuKa heeft deze kwalificatie.

Wat is een ANBI?
Een ANBI is een algemeen nut beogende instelling, die is aangemerkt door de Nederlandse Staat, ten behoeve van bepaalde fiscale voordelen voor de Nederlandse belastingbetaler en die organisaties zelf. Een instelling kan alleen een ANBI zijn, als ze zich voor minstens 90% inzet voor het algemeen nut.

Stichting MoHuKa is een ANBI instelling. Bekijk hier onze ANBI informatie

GOED DOEN

HELP ONS HELPEN

Zonder uw hulp kunnen wij onze activiteiten wel opdoeken!

STICHTING MOHUKA IS GEKWALIFICEERD ANBI LID

STICHTING MOHUKA IS HIERVOOR AANGEMERKT DOOR DE NEDERLANDSE STAAT