GOEDEREN DONEREN

GOEDEREN DONEREN AAN DE STICHTING

WIJ HALEN GRAAG OVERTOLLIGE PRODUCTEN BIJ U OP!

Wij rijden als stichting voor de voedselbanken in Utrecht. Wij halen graag producten bij u op om te kunnen verstrekken aan onze deelnemers.
ophalen-goederen-utrecht-voedselbank

Wij kunnen allerlei soorten producten gebruiken. Voor de ondersteunen van de lokale voedselbanken zijn wij altijd op zoek naar (houdbare) voedingsproducten, wasmiddelen of artikelen voor persoonlijke verzorging (tandpasta, shampoo, enz.).

Maar ook andere soorten producten zijn erg welkom. Wij geven ook regelmatig presentjes voor onze vrijwilligers of ondersteunen andere maatschappelijke activiteiten in de regio. Producten die wij zelf niet kwijt kunnen of waar wij een overschot van hebben, worden ook gedeeld met kledingbanken, speelgoedbanken, weggeefwinkels in de regio Utrecht.

Wanneer u welk soort producten dan ook wenst te doneren kunt u daarvoor direct contact met ons opnemen. Wij maken graag een afspraak om deze bij u af te halen.

GOEDEREN OPHALEN

• VUILNISZAKKEN

De voedselbank heeft te kampen met een chronisch tekort aan vuilniszakken. Mocht u ons kunnen helpen aan een partij vuilniszakken dan horen wij dat graag!

• VERZORGINGSPRODUCTEN

Naast voedsel en drinken zijn wij altijd op zoek naar verzorgingsproducten voor de voedselbank. Denk hierbij aan shampoo en tandpasta, maar ook aan wasmiddel. Wij komen graag in contact met een ieder die ons hieraan kan helpen!

• HOUDBARE PRODUCTEN

Wij zijn hard op zoek naar houdbare producten zoals ingeblikt voedsel. Neem alstublieft contact met ons op als u ons hiermee kunt helpen. Wij halen graag partijen bij u op!

BEDANKT!

WIJ DANKEN U HARTELIJK VOOR ALLE STEUN DIE U ONS KUNT GEVEN