VRIJWILLIGERSWERK

VRIJWILLIGER BIJ DE STICHTING

VRIJWILLIGERS ZIJN ONMISBAAR VOOR ONZE STICHTING

Dagelijks rekent Stichting MoHuKa op de inzet van zijn vrijwilligers om alle activiteiten uit te kunnen voeren.
vrijwilligers-voedselbank-stichting-mohuka

Vrijwilligers zijn onmisbaar voor de stichting en voor de voedselbanken. Iedere dag weer zetten vrijwilligers zich in voor de stichting en onze cliënten. U kunt ook op verschillende manieren bijdragen en wij zijn altijd opzoek naar verschillende soorten vrijwilligers.

Word vrijwilliger en help ons om behoevende mensen te helpen.
Vul het formulier voor aanmelding in als u interesse heeft om vrijwilliger te worden. Wij zullen dan zo spoedig mogelijk contact met u opnemen.

Woont u buiten Utrecht en wilt u toch een bijdrage leveren, verwijzen wij u naar onze donatie pagina. Alle bijdragen zijn zeer welkom, ook als u niet veel kunt missen!

HOE KUN JE HELPEN?

• DAGELIJKSE VOEDSELBANK ACTIVITEITEN

Hulp bij het ophalen van de overtollige producten bij grootwinkelbedrijven en sorteren van de binnen gekomen goederen.

• HULP BIJ UITGIFTE VOEDSELPAKKETTEN

Op zaterdag vind de uitgifte van de voedselpakketten aan de deelnemers plaats, hierbij zijn vrijwilligers nodig voor diverse activiteiten.

• RIJDEN VOOR DE STICHTING

Voor het ophalen van goederen in de regio zijn wij op zoek naar chauffeurs die meerdere dagen beschikbaar zijn.

• HULP BIJ EVENEMENTEN

Stichting MoHuKa organiseert regelmatig evenementen voor deelnemers van voedselbanken, ouderen in de wijk of ander sinds. Hierbij kunnen altijd extra hulp gebruiken

DE INZET VAN VRIJWILLIGERS IS ONMISBAAR BINNEN ONZE STICHTING

Dagelijks zijn er vrijwilligers nodig om onze activiteiten uit te kunnen voeren. Meld je hieronder aan als vrijwilliger voor Stichting Mohuka!

Uitgifte VoedselpakkettenChauffeur Koelwagen
    Persoonlijke gegevens