Kerstpakketten doneren

KERSTPAKKETTEN DONEREN

DONEER UW KERSTPAKKET VOOR HET GOEDE DOEL

Kerstpakketten bevatten vooral houdbare producten en die kunnen wij als voedselbank heel goed gebruiken. 1 pakket of een hele partij pakketten, wij kunnen alles gebruiken.
kerstpakket-doneren-voedselbank-utrecht

Doe iets goeds voor uw medemens en doneer uw kerstpakket aan de voedselbank. Als u zelf uw kerstpakket wilt doneren kunt u deze inleveren bij Stichting MoHuKa aan de Amsterdamsestraatweg 239a in Utrecht. Wij zijn op werkdagen open van 8:00 – 16:00 en op zaterdag van 8:00 – 12:00.

Natuurlijk kunt u uw pakket ook opsturen naar ons: Stichting MoHuKa, Amsterdamsestraatweg 239a, 3551 CC, Utrecht.

Een partij met kerstpakketten is natuurlijk ook zeer welkom en deze kunnen wij eventueel ook bij u op komen halen. Neem hiervoor contact met ons op of gebruik het goederen ophalen formulier op deze pagina.

Wij danken u hartelijk voor iedere bijdrage die u ons kunt leveren!

Met vriendelijke groet,
Jan C. Zwarts