Teamuitjes bij de Voedselbank in Utrecht

TEAMUITJES BIJ DE VOEDSELBANK

MVO VERANTWOORDE BEDRIJFSUITJES

OP LOCATIE BIJ EEN ECHTE VOEDSELBANK

Stichting MoHuKa verzorgt voor uw team een teambuilding experience bij het grootste voedselbank uitgiftepunt van Utrecht, De Voedselbank Ondiep. Een MVO verantwoord bedrijfsuitje met uw team en tegelijkertijd de lokale voedselbank ondersteunen. Zo werkt Stichting MoHuKa samen met uw organisatie aan Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen.

teambuilding-voedselbank-utrecht
teamuitje-voedselbank-utrecht

GEMEENTE UTRECHT

Een maatschappelijke teambuilding is dé manier om een bijdrage te leveren aan de samenleving. Gedurende één werkdag of dagdeel, geeft het team tijd aan onze organisatie; de voedselbank, kledingbank, stichting MoHuKa. We maken een programma op maat. We regelen alles van versnapering, lunch en/of borrel tot en met de verzekeringen. Collega’s beleven een topdag, teams worden hechter en meer gemotiveerd, het is fijn om iets te kunnen betekenen voor een ander.

GEHEEL VERZORGDE HALVE OF HELE DAG.

Wat doet een voedselbank precies? Wat gebeurt er op een doordeweekse dag bij het grootste voedselbank uitgiftepunt van Utrecht? Uw team word ontvangen met koffie en thee en een uitgebreide uitleg van onze voorzitter over wat een voedselbank nu eigenlijk inhoudt, armoede in het algemeen en de voedselbank in het bijzonder. Uw team draait daarna mee in de dagelijkse werkzaamheden zoals die gaan bij een voedselbank. Na afloop is een nabeschouwing met een hapje en een drankje.

teambuilding-experience-voedselbank-utrecht
teambuilding-experience-voedselbank-utrecht2

LEVER EEN BIJDRAGE AAN DE SAMENLEVING.

Voor het PMB van de gemeente Utrecht mochten we wederom de Bingo verzorgen.
Best een uitdaging voor zo’n grote groep, maar het evenement was buiten en het weer was fantastisch.
Dus alle ingrediënten voor een geslaagde avond.
.

DEZE ORGANISATIES GINGEN U VOOR