stichting-mohuka-voedselbank-utrecht-nieuwe-koelwagen

Crowdfunding update – Nieuwe koelwagen

Daar is hij dan, het nieuwe pareltje van Stichting MoHuKa. Twee weken geleden ging de kogel door de kerk en is deze Volkswagen Crafter met koelinstallatie aangeschaft. Al met al liet het besluit wat langer op zich wachten, echter was er tot 1 Juli door de gemeente alsnog twee maanden ontheffing gegeven voor de oude bus. Hierdoor hoefde wij geen overhaaste beslissingen te nemen en is er met zorg een nieuwe koelwagen uitgezocht.

Wij willen iedereen hartelijk danken voor de bijdragen die geleverd zijn om deze nieuwe koelwagen mogelijk te maken!

De nieuwe koelwagen behoefde nog wel wat extra aandacht. Zo is vorige week de gehele koel installatie nagekeken, schoongemaakt en bijgevuld en worden deze week nog wat kleine plekjes bijgewerkt, zodat de koelwagen er weer helemaal perfect uitziet. In de aankomende weken gaan de reclame uiting van de sponsoren op de koelwagen aangebracht worden, ondertussen word er door ‘Utrecht Promotion’ gezocht naar meerdere sponsoren voor reclame op de koelwagen.

Graag nodigen wij iedereen uit voor een hapje en een drankje, bij de feestelijke ingebruikname van onze nieuwe Koelwagen. U bent van harte welkom op Donderdag 03 September vanaf 17:00.

IMAG0262 IMAG0257 IMAG0258