studentenvereniging-voedselbank-ondiep

Voedselbankactie studentenvereniging Ichthus

Dit jaar bestond studentenvereniging Ichthus 55 jaar en dit hebben we natuurlijk gevierd met allerlei leuke activiteiten, vooral in de maand februari waarin we ons Lustrum uitgebreid gevierd hebben. Deze blijdschap wilden we ook delen met de stad Utrecht en daarom hebben we besloten om voedsel en geld onder onze leden in te zamelen voor de voedselbank. Van het geld hebben een aantal Ichthusleden boodschappen gedaan. We hadden 6 winkelkarretjes vol met boodschappen, met o.a. 150kg aardappels, 40kg wortels, 200 eieren en meer dan 150 bananen. Dit trok de nodige aandacht van andere bezoekers van de supermarkt. Alle boodschappen pasten niet in een keer in de auto en we hebben twee keer heen en weer gereden. Al met al hebben we een hele leuke middag gehad en waren we blij dat we onze feestvreugde konden delen met andere Utrechtenaren.