reclame-campagne-koelwagen

Update Voedselbank Koelwagen Campagne

Update 30-03-2015:
Onze Voedselbank Koelwagen Campagne heeft nog een laatste zetje nodig. We hebben nu nog 7 dagen te gaan en hebben reeds 75% van de financiering binnen. Wij willen u nog een laatste maal vragen om met zijn allen nog een maal de krachten te verenigen om de laatste 25% van de financiering rond te krijgen. Wij willen u vragen dit bericht nogmaals te delen in uw netwerk.

In deze laatste week willen wij nog extra benadrukken dat bedrijven in (en om) Utrecht gebruik kunnen maken van onze nieuwe koelwagen om hun reclame uiting op te plaatsen.

UW RECLAME OP ONZE VOEDSELBANK KOELWAGEN.
(WIJ RIJDEN 7 DAGEN PER WEEK DOOR UTRECHT EN OMGEVING)

Uw Reclame Boodschap Plaatsen:
50 x 100cm     € 1000,-
25 x 50cm       € 500,-

Bent u een bedrijf, of kent u bedrijven die van deze mogelijkheid gebruik zouden willen maken, stuur deze email dan alstublieft door.

Donaties voor de voedselbank koelwagen campagne of reserveren van een plek voor uw reclame uiting verlopen via de website van Crowdaboutnow:

Desgewenst kunt u uw donatie / betaling voor reclame uiting ook overmaken op onze bankrekening (NL81 RABO 0138 1285 37 tnv Stichting MoHuKa), onder vermelding van uw (bedrijfs)naam.

Bij voorbaat dank,

Met vriendelijke groet,