utrecht-sinterklaas-feest-sterrenfonds

Sinterklaas feest met het Sterrenfonds

De Club van Sinterklaas en Het Pratende Paard

De Pieten van De Club van Sinterklaas kijken vreemd op als Amerigo, het paard van Sinterklaas, plotseling kan praten. Nog voor ze kunnen ontdekken hoe dit kan, steelt iemand het paard in de hoop er een talentenjacht mee te winnen. Zonder Amerigo kan het Sinterklaasfeest niet doorgaan! Zal het de Pieten met behulp van Stijn lukken om het paard op tijd terug te vinden om zo het Sinterklaasfeest te redden?

Benieuwd hoe dit verhaal afloopt? Op zaterdag 29 november, in de ochtend, nodigt het Sterrenfonds jullie uit om deze film GRATIS in Pathé Utrecht te bekijken.

Het hele gezin is uitgenodigd, mits u minimaal 1 kind in de leeftijdscategorie van 4-10 jaar heeft. Een 3-jarig broertje of zusje dat Sinterklaas al bewust beleeft is zeker welkom, voor jongere kinderen echter verzoeken wij u oppas te regelen. Uiteraard zijn ook de oudere kinderen welkom, zolang zij bereid zijn zich over te geven aan de Sinterklaassfeer!

Een sfeervolle ochtend, waarbij jullie niet alleen worden getrakteerd op een bioscoopbezoek. Wellicht komt Sinterklaas ook nog langs …

Wij kijken uit naar een enorm feestelijk evenement. Komen jullie ook?

Hartelijke groeten,

Jan C. Zwarts

Coördinator voedselbank Ondiep

Uiterlijk aanmelden voor zaterdag 27 september 2014.

Dit evenement word georganiseerd in samenwerking met Sterrenfonds
www.sterrenfonds.nl

logo-Sterrenfonds