Kerstpakket Doneren

Kerstpakketten bevatten vooral houdbare producten, die wij als voedselbank goed kunnen gebruiken. 1 pakket of een overgebleven partij pakketten, wij kunnen alles gebruiken. Doneer uw kerstpakket voor het goede doel!

Als u zelf uw kerstpakket wilt doneren kunt u deze inleveren bij Stichting MoHuKa aan de Amsterdamsestraatweg 239a in Utrecht. Wij zijn op werkdagen open van 8:00 – 16:00 en op zaterdag van 8:00 – 12:00.

Natuurlijk kunt u uw pakket ook opsturen naar ons: Stichting MoHuKa, Amsterdamsestraatweg 239a, 3551 CC, Utrecht.

Een partij met kerstpakketten is natuurlijk ook zeer welkom en deze kunnen wij eventueel ook bij u op komen halen. Voor meer informatie kijk op de pagina stichtingmohuka.nl/kerstpakketten-doneren/